'Weten wat mensen beweegt'

Wij hebben 500% van ons streefbedrag en meer dan €200.000 opgehaald. Get a Crowd heeft daarin een sterke rol gespeeld. Zowel in aanloop naar alsook tijdens de campagne kregen wij waardevolle adviezen, inzichten en feedback.

Thijs & Kaj Innovation in Motion

Bekijk project

'Practise what they preach'

The Ocean Cleanup heeft de filosofie van simpelweg dingen voor elkaar krijgen. Get A Crowd deelde deze filosofie en voorzag ons van de tools en expertise om meer dan 2 miljoen euro in 100 dagen te crowdfunden. 

Boyan The Ocean Cleanup

Bekijk project

'Kings of crowdfunding'

Experts van het eerste uur en hebben als geen ander kennis over de do’s en don’ts op het gebied van crowdfunding. Bovenal hebben ze een sterke visie over wat er nodig is voor succesvolle crowdfunding op lange termijn.

Floris Unc Inc

Bekijk project

'Gezamenlijke droom'

Dat de heren hun hart op de juiste plek hebben, voelden we meteen. Ze hadden oprechte interesse in onze droom. Positief waar het kon, kritisch waar het moest.

Floor, Didi & Niels No Mad Makers

Bekijk project

'Veel enthousiasme'

Net toen mijn crowdfunding campagne een beetje begon te stagneren kwam ik in contact met Get a Crowd. Door hun niet aflatende enthousiasme kreeg ik zelf weer de energie om in de campagne een tandje hoger te schakelen.

Marriette Minx Media

Bekijk project

De Honingbank

»

“Stroom Den Haag wilde voor de financiering van het kunstproject de Honing Bank gebruikmaken van crowdfunding en daarmee oprechte betrokkenheid van de samenleving creëren. Maar hoe pak je dat aan? We werden verwezen naar iemand die gepokt en gemazeld is op dit terrein. Dat was Arthur van de Graaf die ons de tools verschafte voor een ‘crowdfunding’ die heeft geleid tot een verbluffend resultaat.”

Jane Huldman – Hoofd projecten/productie bij Stroom

 

Bijenvolken kunnen behouden in de stad, om zo een bijdrage te leveren aan de bestuiving van de stad.

 

Gemaakt door Olivier, een Franse kunstenaar, die met zijn stedelijke bestuiver het publiek (veilig) in contact brengt met bijen en laat zien hoe honing gemaakt wordt.

Eén van onze eerste campagnes was gericht op de problematiek rondom de bijen in West-Europa. De campagne heeft ruim € 47.000,- opgeleverd waarmee een kunstwerk werd gerealiseerd van de Franse kunstenaar Olivier Darné. Hiermee werd aandacht gevraagd van het publiek voor de problematiek. Betrokken rekeninghouders hebben een belangrijke bijdrage geleverd.

Terug naar overzicht projecten »

Strategisch inzicht, praktische ervaring en creativiteit vertaalt naar jouw succesvolle crowdfunding.

»

We weten dat jouw tijd, energie en middelen zoveel mogelijk naar jouw onderneming project of ander initatief moeten gaan.

We weten hoe crowdfunding effiecient en doeltreffend ingezet kan worden om jouw succes te vergroten.

 

Voordat je start 

Ben je nog niet begonnen en wil je weten of crowdfunding bij jou past, hoe je je goed voorbereidt, hoe je goed van start gaat en hoe je het maximale uit jouw campagne haalt?

 Meer informatie »

Voordat je start 

Ben je nog niet begonnen en wil je weten of crowdfunding bij jou past, hoe je je goed voorbereidt, hoe je goed van start gaat en hoe je het maximale uit jouw campagne haalt?

 Meer informatie »

Eerste Hulp Bij Crowdfunding

Ben je al begonnen met crowdfunding en kan je hulp gebruiken om er meer uit te halen? Met onze Eerste Hulp Bij Crowdfunding (EHBC) komt de juiste energie weer in jouw campagne en komt er gegarandeerd weer beweging in.

Meer informatie »

Eerste Hulp Bij Crowdfunding

Ben je al begonnen met crowdfunding en kan je hulp gebruiken om er meer uit te halen? Met onze Eerste Hulp Bij Crowdfunding (EHBC) komt de juiste energie weer in jouw campagne en komt er gegarandeerd weer beweging in.

Meer informatie »

Kwaliteit en resultaat gaan bij ons altijd voor.

»

Mooi als we je in een gesprek kunnen overtuigen.