'Kings of crowdfunding'

Experts van het eerste uur en hebben als geen ander kennis over de do’s en don’ts op het gebied van crowdfunding. Bovenal hebben ze een sterke visie over wat er nodig is voor succesvolle crowdfunding op lange termijn.

Floris Unc Inc

Bekijk project

'Gezamenlijke droom'

Dat de heren hun hart op de juiste plek hebben, voelden we meteen. Ze hadden oprechte interesse in onze droom. Positief waar het kon, kritisch waar het moest.

Floor, Didi & Niels No Mad Makers

Bekijk project

'Practise what they preach'

The Ocean Cleanup heeft de filosofie van simpelweg dingen voor elkaar krijgen. Get A Crowd deelde deze filosofie en voorzag ons van de tools en expertise om meer dan 2 miljoen euro in 100 dagen te crowdfunden. 

Boyan The Ocean Cleanup

Bekijk project

'Veel enthousiasme'

Net toen mijn crowdfunding campagne een beetje begon te stagneren kwam ik in contact met Get a Crowd. Door hun niet aflatende enthousiasme kreeg ik zelf weer de energie om in de campagne een tandje hoger te schakelen.

Marriette Minx Media

Bekijk project

'Weten wat mensen beweegt'

Wij hebben 500% van ons streefbedrag en meer dan €200.000 opgehaald. Get a Crowd heeft daarin een sterke rol gespeeld. Zowel in aanloop naar alsook tijdens de campagne kregen wij waardevolle adviezen, inzichten en feedback.

Thijs & Kaj Innovation in Motion

Bekijk project

Nelis

»

Eind maart 2017 startte het sociaal glazenwassersbedrijf Nelis Company een crowdfunding campagne met als doel 300 jongeren die nu aan de zijlijn staan weer aan het werk te helpen. Hiervoor was een bedrag van €60.000,- nodig. Aan het einde van de geslaagde campagne stond er €61.383,- op de teller. Dit bedrag is door 129 supporters bij elkaar gebracht.

Nelis zorgt voor een goede wisselwerking tussen het bedrijfsleven, werkzoekenden en instanties.

Het gaat beter met de Nederlandse economie, maar niet iedereen is in staat om zelfstandig aan te haken op die rijdende trein. Een goede wisselwerking tussen het bedrijfsleven, werkzoekenden en instanties is noodzakelijk. Deze interactie wil Nelis aanjagen.

Om 300 jongeren die nu aan de zijlijn staan weer aan een baan te kunnen helpen op een duurzame manier in de schoonmaakbranche had Nelis €60.000,- nodig. Get a Crowd heeft zowel bij het bepalen van de strategie als de uitvoering meegeholpen aan deze succesvolle campagne waarmee door 113 mensen €62.098,- bij elkaar is gebracht. Ook deze campagne heeft naast het doelbedrag veel publiciteit opgeleverd.

Terug naar overzicht projecten »

Strategisch inzicht, praktische ervaring en creativiteit vertaalt naar jouw succesvolle crowdfunding.

»

We weten dat jouw tijd, energie en middelen zoveel mogelijk naar jouw onderneming project of ander initatief moeten gaan.

We weten hoe crowdfunding effiecient en doeltreffend ingezet kan worden om jouw succes te vergroten.

Voordat je start 

Ben je nog niet begonnen en wil je weten of crowdfunding bij jou past, hoe je je goed voorbereidt, hoe je goed van start gaat en hoe je het maximale uit jouw campagne haalt?

 Meer informatie »

Voordat je start 

Ben je nog niet begonnen en wil je weten of crowdfunding bij jou past, hoe je je goed voorbereidt, hoe je goed van start gaat en hoe je het maximale uit jouw campagne haalt?

 Meer informatie »

Eerste Hulp Bij Crowdfunding

Ben je al begonnen met crowdfunding en kan je hulp gebruiken om er meer uit te halen? Met onze Eerste Hulp Bij Crowdfunding (EHBC) komt de juiste energie weer in jouw campagne en komt er gegarandeerd weer beweging in.

Meer informatie »

Eerste Hulp Bij Crowdfunding

Ben je al begonnen met crowdfunding en kan je hulp gebruiken om er meer uit te halen? Met onze Eerste Hulp Bij Crowdfunding (EHBC) komt de juiste energie weer in jouw campagne en komt er gegarandeerd weer beweging in.

Meer informatie »

Kwaliteit en resultaat gaan bij ons altijd voor.

»

Mooi als we je in een gesprek kunnen overtuigen.