'Weten wat mensen beweegt'

Wij hebben 500% van ons streefbedrag en meer dan €200.000 opgehaald. Get a Crowd heeft daarin een sterke rol gespeeld. Zowel in aanloop naar alsook tijdens de campagne kregen wij waardevolle adviezen, inzichten en feedback.

Thijs & Kaj Innovation in Motion

Bekijk project

'Veel enthousiasme'

Net toen mijn crowdfunding campagne een beetje begon te stagneren kwam ik in contact met Get a Crowd. Door hun niet aflatende enthousiasme kreeg ik zelf weer de energie om in de campagne een tandje hoger te schakelen.

Marriette Minx Media

Bekijk project

'Gezamenlijke droom'

Dat de heren hun hart op de juiste plek hebben, voelden we meteen. Ze hadden oprechte interesse in onze droom. Positief waar het kon, kritisch waar het moest.

Floor, Didi & Niels No Mad Makers

Bekijk project

'Kings of crowdfunding'

Experts van het eerste uur en hebben als geen ander kennis over de do’s en don’ts op het gebied van crowdfunding. Bovenal hebben ze een sterke visie over wat er nodig is voor succesvolle crowdfunding op lange termijn.

Floris Unc Inc

Bekijk project

The Ocean Cleanup

»

“The Ocean Cleanup heeft de filosofie van simpelweg dingen voor elkaar krijgen. Get A Crowd deelde deze filosofie en voorzag ons van de tools en expertise om meer dan €2.000.000,- in 100 dagen te crowdfunden.”

Boyan Slat – Founder & CEO The Ocean Cleanup

 

Oplossing dat de plastic vervuiling uit onze oceanen verwijdert.

 

De geavanceerd technologie moet ervoor gaan zorgen dat in 5 jaar 50% van het plastic afval uit onze oceanen verwijderd is.

Get A Crowd werd in 2014 door Boyan benaderd met de vraag: ‘Kunnen jullie ons helpen bij de crowdfunding van The Ocean Cleanup? We willen €2.000.000,- ophalen’. Het antwoord op deze vraag was uiteraard ja. In 2014 coördineerde Arthur de crowdfunding campagne. Het succes van deze campagne is te danken aan de inzet van Boyan, een groot team vrijwilligers en partners als CFF Communications (voorheen Citigate First Financials). Voor ons was deze campagne een uitgelezen mogelijkheid om al het geleerder uit theorie en praktijk samen te brengen in één campagne resulterend in één van de grootste crowdfunding campagnes ter wereld. De Nederlandse Boyan Slat werkt aan de grootste schoonmaak van onze Oceanen en maakt gebruik van de oceaanstromen om het plastic soup probleem aan te pakken. 

Bij de campagne van The Ocean Cleanup is gebruik gemaakt van door onszelf ontworpen techniek afgestemd op een wereldwijd publiek. Met de door ons ontworpen campagne is in 100 dagen tijd $2.154.282,- opgehaald, bijeengebracht door ruim 38.000 mensen uit 160 landen.

Terug naar overzicht projecten »

Strategisch inzicht, praktische ervaring en creativiteit vertaalt naar jouw succesvolle crowdfunding.

»

We weten dat jouw tijd, energie en middelen zoveel mogelijk naar jouw onderneming project of ander initatief moeten gaan.

We weten hoe crowdfunding effiecient en doeltreffend ingezet kan worden om jouw succes te vergroten.

 

Voordat je start 

Ben je nog niet begonnen en wil je weten of crowdfunding bij jou past, hoe je je goed voorbereidt, hoe je goed van start gaat en hoe je het maximale uit jouw campagne haalt?

 Meer informatie »

Voordat je start 

Ben je nog niet begonnen en wil je weten of crowdfunding bij jou past, hoe je je goed voorbereidt, hoe je goed van start gaat en hoe je het maximale uit jouw campagne haalt?

 Meer informatie »

Eerste Hulp Bij Crowdfunding

Ben je al begonnen met crowdfunding en kan je hulp gebruiken om er meer uit te halen? Met onze Eerste Hulp Bij Crowdfunding (EHBC) komt de juiste energie weer in jouw campagne en komt er gegarandeerd weer beweging in.

Meer informatie »

Eerste Hulp Bij Crowdfunding

Ben je al begonnen met crowdfunding en kan je hulp gebruiken om er meer uit te halen? Met onze Eerste Hulp Bij Crowdfunding (EHBC) komt de juiste energie weer in jouw campagne en komt er gegarandeerd weer beweging in.

Meer informatie »

Kwaliteit en resultaat gaan bij ons altijd voor.

»

Mooi als we je in een gesprek kunnen overtuigen.